Inkotern ursus

Incoterms

 

Incoterms 2010 noteikumu versijaTerminu grupu skaidrojums:

E – termins nozīmē minimālās pārdevēja saistības: pārdevējam jānodod prece pircēja rīcībā iepriekš norunātajā vietā, parasti - pārdevēja telpās. Praksē pārdevējs bieži palīdz iekraut preci pircēja transporta līdzeklī. Ja pircējs vēlas, lai pārdevējs veiktu tālākās darbības, tam
jābūt atrunātam preču pārdošanas līgumā.

F – termini paredz, ka pārdevējs piegādā preci transportēšanai saskaņā ar pircēja instrukcijām. Gadījumā, kad piegādes vieta ir pārdevēja telpas, piegāde skaitās pabeigta, kad prece ir iekrauta pircēja transporta līdzeklī; citos gadījumos piegāde ir pabeigta, kad prece ir
pircēja rīcībā bez izkraušanas no pārdevēja transporta līdzekļa.

C – termini uzliek pārdevējam saistības slēgt pārvadājuma līgumu uz parastiem nosacījumiem un apmaksāt to. Tāpēc punktam, līdz kuram jāveic transportēšanas apmaksa, jābūt norādītam pēc atbilstoša C termina. Saskaņā ar CIF un CIP terminiem pārdevējam jāapdrošina prece un jāapmaksā tā.

D – saskaņā ar D terminiem pārdevējs ir atbildīgs par preču piegādi norunātā vietā vai noteiktā punktā importa valstī. Pārdevējam jāuzņemas visi riski un izdevumi, piegādājot preci līdz šai vietai.

Tādi termini kā EXW, FCA, FAS, FOB, CFR, CIF, CPT un CIP Incoterms 2010 tiek piemēroti tāpat kā iepriekšējā Incoterms 2000 versijā, bet izmaiņas attiecas uz D grupas terminiem, jo tiek izslēgti DAF, DDU, DES un DUQ termini, savukārt ieviesti divi jauni termini:
DAT – Delivered At Terminal (Piegādāts līdz terminālam)
DAP – Delivered At Place (Piegādāts līdz vietai)

 

Terminu gruppa Incoterms 2000 Incoterms 2010
E gruppa EXW EXW
F gruppa FCS FCS
FAS FAS
FOB FOB
C gruppa CFR CFR
CIF CIF
CPT CPT
CIP CIP
D gruppa DAF -
DES -
DEQ -
DDU -
DDP DDP
- DAT
- DAP

 

Incoterms 2010 terminu klasifikācija un iedalījums atkarībā no transportēšanas veida

Jebkurš transportēšanas veids

 

EXW At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus.
FCA Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.
CPT Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio.
CIP At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus.
DAT Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.
DAP Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio.
DDP At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus.

 

Transportēšana pa jūru un iekšējiem ūdensceļiem

 

FAS At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus.
FOB Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.
CPT Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio.
CFR At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus.
CIF Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.

 

Tradicionāli vienīgais derīgais dokuments, kuru pārdevējs var iesniegt saskaņā ar CFR un CIF terminiem ir iekrāvuma konosaments.

Konosamentam ir 3 svarīgas funkcijas:
• Pierāda preces piegādi uz kuģa
• Apliecina pārvadājuma līgumu
• Ir preču rīkošanas dokuments

Parasti tiek izsniegti vairāki konosamenta oriģināli, un ir ļoti svarīgi, lai pircējs vai banka, kas, veicot apmaksu pārdevējam darbojas saskaņā ar savām instrukcijām, nodrošinātu visu oriģinālu nodošanu pircējam (tā saucamais „pilnais komplekts”). Tā ir arī Starptautiskās tirdzniecības palatas dokumentāro kredītu noteikumu prasība (ICC Rules for Documentary Credits, Starptautiskās tirdzniecības palatas vienotās tradīcijas un prakse - ICC Uniform Customs and Practice, "UCP").

Jebkurš ieraksts transporta dokumentos, kurš norāda, ka prece saņemta neatbilstošā
stāvoklī, padara dokumentu par nepieņemamu saskaņā ar UCP.

Fakts, ka spēkā stāsies jauna Incoterms 2010 noteikumu versija, neietekmēs tās saistības, kuras puses ir uzņēmušās saskaņā ar noteikumu iepriekšējām versijām.

Vēršam uzmanību, ka Incoterms noteikumi nav vispārsaistošs juridisks normatīvais akts, bet gan tirdzniecības prakses apkopojums, kas pusēm ir saistošs tikai tad, ja tās savā preču pirkuma – pārdevuma līgumā ir iekļāvušas tiešu atsauci uz spēkā esošu redakciju un konkrētu Incoterms terminu. Sākot ar 2011.gada 1.janvāri, ja līgumā nebūs norāde uz kādu no iepriekšējām Incoterms versijām, tiks uzskatīts, ka atsauce ir uz Incoterms 2010.

Tavs partneris loģistikā

Tavs partneris loģistikā

crefo cert2x LTRK BIEDRS logo 03 white2x

 
 
 
 

URSUS FORWARDING

Ursus Forwarding ir starptautisks loģistikas uzņēmums ar ilggadēju, veiksmīgu pieredzi, kas piedāvā starptautiskos un vietējos kravu pārvadājumus, kā arī dažādus loģistikas risinājumus visā pasaulē.

DARBA LAIKI

Pirmdiena - 9:00 - 17:00
Otrdiena - 9:00 - 17:00
Trešdiena - 9:00 - 17:00
Ceturtdiena - 9:00 - 17:00
Piektdiena - 9:00 - 17:00
Sestdiena - Brīvs
Svētdiena - Brīvs

KONTAKTI

Adrese
Raunas iela 44/1 LV-1039 Rīga, Latvija PVN reģ. №. LV40003931354
Telefons
+371 66100250
E-pasts
info@ursus.lv
Skype: aigars.ursus

COPYRIGHT @ 2018 URSUS RORWARDING

Неверный ввод

Неверный ввод

Неверный ввод

Неверный ввод

Неверный ввод

Неверный ввод

Неверный ввод


Nederīga ievade

Неверный ввод

 

SIA "URSUS FORWARDING"(turpmāk tekstā – sabiedrība)privātuma politika

Rīga, 2019. gada 11. jūnijs

 

Datu apstrādes pārzinis

Personas datu apstrādes pārzinis:

SIA "URSUS FORWARDING"

reģ. Nr. 40003931354

jur. adrese: Raunas iela 44 k-1, Rīga,

LV – 1039, Latvija

tel.: +371 67873392 e-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

 

 

 

 

Kādu informāciju sabiedrība ievāc un kādiem mērķiem

Lai sniegtu nepieciešamos pakalpojumus un nodrošinātu augstu apkalpošanas līmeni, katrā konkrētajā gadījumā sabiedrība ievāc un apstrādā šim mērķim nepieciešamo personas datu apjomu (piemēram, vārdu un uzvārdu, personas kodu, adresi, tālruņa numuru, e-pastu, datus par tīmekļa vietnes apmeklējumu, u.tml.).

Sabiedrība izmanto personas datus, piemēram, lai:

-          identificētu personu (klientu);

-          atbildētu uz personas (klienta) jautājumiem, ieteikumiem, sūdzībām, ziņojumiem, pretenzijām;

-          uzlabotu sabiedrības apkalpošanas/ garantijas servisa kvalitāti un uzzinātu personas (klienta) viedokli par sabiedrības  produktiem/pakalpojumiem;

-          informētu personu (klientu) par sabiedrības vai/ un URSUS FORWARDING zīmola jaunumiem,  izmantojot personas (klienta) izvēlēto saziņas veidu;

-          veicinātu URSUS FORWARDING zīmola pakalpojumu un sabiedrības atpazīstamību;

-          sagatavotu, noslēgtu un izpildītu līgumus;

-          administrētu maksājumus un nodrošinātu saistību izpildi/ parādu piedziņu;

-          nodrošinātu garantijas saistību izpildi;

-          veiktu statistikas un biznesa analīzi;

-          uzturētu un attīstītu mājas lapu;

Personas datu iegūšana var notikt šādos veidos:

-          sazinoties ar sabiedrības personālu klātienē, telefoniski vai elektroniski;

-          personai sniedzot sabiedrībai savas personas datus;

-          iegūstot personas datus no trešajām personām normatīvajos aktos noteiktā kārtībā;

-          slēdzot līgumus, vienošanās utml.;

-          sniedzot pakalpojumus;

-          aizpildot anketu, aptauju vai piedaloties sabiedrības rīkotajos pasākumos (t.sk., pasākumi, kur notiek filmēšana un fotografēšana);

-          izmantojot sīkdatnes (cookies).

 

Personas datu apstrādes tiesiskais pamats

 

Sabiedrība apstrādā personas (klienta) personas datus tikai tādos gadījumos, kad tam ir tiesisks pamats, t.i.:

Datu subjekta piekrišana

Pamatojoties uz personas (klienta) rakstveida piekrišanu, sabiedrība informē personu (klientu) par sabiedrības jaunumiem/ nosūta reklāmas materiālus.

Līguma noslēgšana un izpilde

Personas (klienta) personas dati ir nepieciešami līguma noslēgšanai un izpildei.

 

 

 

 

Juridiska pienākuma izpilde

Atsevišķos gadījumos personas datu apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu spēkā esošā normatīvā regulējuma (likuma, MK noteikumu u.tml.) prasības.

Personas datu nodošana tālāk

 

Personas (klienta) dati netiek pārdoti vai citā neatbilstošā veidā nodoti trešajām personām

Sabiedrībai ir tiesības izpaust personas datus:

-          ja informāciju par personas datiem pieprasa pats datu subjekts un sabiedrībai ir iespēja pārliecināties par informācijas pieprasītāja identitāti;

-          ja informāciju par personas datiem rakstiski pieprasa pilnvarotas valsts vai pašvaldību iestādes Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā.  

Sabiedrība nesūta personas (klienta) personas datus trešajām valstīm (ārpus Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomiskās zonas).

 

Glabāšanas ilgums

 

Personas (klienta) personas dati tiek glabāti līdz noteiktā apstrādes mērķa sasniegšanai. Ja apstrāde notiek, pamatojoties uz personas (klienta) piekrišanu, personas (klienta) personas dati tiks apstrādāti, kamēr personas (klienta) piekrišana ir spēkā un tā nav atsaukta vai ciktāl normatīvais regulējums nosaka sabiedrībai pienākumu apstrādāt un/vai uzglabāt šādus datus.

 

Drošība

 

Sabiedrība aizsargā personas (klienta) datus, izmantojot tehniskos un organizatoriskos līdzekļus, kas atbilst mūsdienu prasībām.

 

Datu subjekta tiesības

Personai (klientam) ir visas datu subjekta tiesības, ko garantē Vispārīga datu aizsardzības regula un Latvijas Republikas tiesību akti. Tās ietver, bet neaprobežojas ar šādām personas (klienta) tiesībām:

-          tiesībām piekļūt personas (klienta) personas datiem un saņemt informāciju par to apstrādi;

-          tiesībām pieprasīt izlabot nepareizus, neprecīzus vai nepilnīgus personas datus;

-          tiesībām tikt aizmirstam (Jums ir tiesības uz savu personas datu dzēšanu un apstrādes neturpināšanu, ja personas dati vairs nav nepieciešami nolūkiem, kādos tie vākti, vai Jūs esat atsaucis savu piekrišanu. Tomēr tiesības tikt aizmirstam nav absolūtas un to īstenošana nav iespējama gadījumos, kad mums ir juridisks pienākums šos datus apstrādāt, t.sk. glabāt, vai apstrāde nepieciešama, lai mēs varētu aizstāvēt savas tiesiskās intereses);

-          tiesībām ierobežot apstrādi;

-          tiesībām uz datu pārnesamību (tiesības saņemt personas datus attiecībā uz sevi, kas ir sniegti pārzinim, strukturētā, plaši izmantotā un mašīnlasāmā formātā un tiesības minētos datus nosūtīt citam pārzinim);

-          tiesībām nebūt tāda lēmuma subjektam, kura pamatā ir tikai automatizēta apstrāde, tostarp profilēšana, kas rada Jums tiesiskās sekas vai kas līdzīgā veidā Jūs ievērojami ietekmē;

-          personai (klientam) tāpat ir tiesības jebkurā brīdī atsaukt savu piekrišanu savu personas datu apstrādei. Piekrišanas atsaukums neietekmē jau veiktās personas datu apstrādes tiesiskumu tajā laikā, kad piekrišana bija spēkā. Attiecībā uz komerciālo paziņojumu saņemšanu, persona (klients) jebkurā laikā varat atteikties no to saņemšanas, izmantojot e-pastā piedāvāto automātisko iespēju atteikties no tiem, kas pieejama komerciālā paziņojuma satura nobeigumā vai nosūtot pieprasījumu pārtraukt komunikāciju uz e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..

-          tiesības vērsties Datu valsts inspekcijā.

Lai īstenotu savas tiesības piekļūt savas personas datiem un saņemt informāciju par to apstrādi (datu subjekta pieprasījums), persona (klients) var iesniegt pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu:

-          rakstveida formā klātienē sabiedrības birojā: Raunas ielā 44 k-1, Rīga, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID karte);

-          elektroniski, izmantojot drošu elektronisko parakstu.

Saņemot datu subjekta pieprasījumu, sabiedrībai ir nepieciešams pārliecināties par personas (klienta) identitāti, lai nodrošinātu personas datu apstrādes drošību un garantētu, ka personas dati netiek izpausti nepiederošām personām, līdz ar to informācijas pieprasījumi, kas netiks noformēti atbilstoši norādītajām prasībām, piemēram bez droša elektroniskā paraksta, netiks apstrādāti kā datu subjekta pieprasījumi.

Sīkdatnes

 

Sabiedrības interneta vietne (mājas lapa) izmanto sīkdatnes, kas nodrošina iespēju sniegt draudzīgu, efektīvu un drošu atbalstu internetā (piemēram, situācijā, ja nepieciešams paātrināt navigāciju vietnē, novērtēt lappušu caurskates regularitāti un vispārējo navigāciju). Sīkdatnes ir neliela izmēra teksta datnes, kas tiek saglabātas datora sistēmā, lai personai (klientam) būtu iespēja izmantot visas sabiedrības interneta vietnes (mājas lapas) īpatnības. Dažas sīkdatnes tiek nosūtītas no servera uz personas (klienta) izmantojamā datora sistēmu – „sesijas sīkdatnes”. Tās tiek automātiski nodzēstas personas (klienta) izmantojamā datora cietajā diskā interneta pārlūkprogrammas lietošanas sesijas beigās.

Citas sīkdatnes saglabājas personas (klienta) izmantojamā datora datorsistēmā un ļauj atpazīt personas (klienta) izmantojamā datora sistēmu nākamā apmeklējuma laikā.

Personas (klients) var jebkurā laikā atteikties no sīkdatnēm, atslēdzot to saglabāšanu datorā – nepieciešamības gadījumā padomu dos palīdzības funkcija, kas pieejama lielākajā daļā interneta pārlūkprogrammas.

 

Piezīme:

Sabiedrības privātuma politika pēc nepieciešamības var tikt grozīta. Sabiedrība visas Sabiedrības privātuma politikas izmaiņas publicēs www.ursus.lv interneta vietnē, sniedzot īpašu paziņojumu par izmaiņām.

 

SIA "URSUS FORWARDING"(turpmāk tekstā – sabiedrība)privātuma politika

Rīga, 2019. gada 11. jūnijs

 

Datu apstrādes pārzinis

Personas datu apstrādes pārzinis:

SIA "URSUS FORWARDING"

reģ. Nr. 40003931354

jur. adrese: Raunas iela 44 k-1, Rīga,

LV – 1039, Latvija

tel.: +371 67873392 e-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

 

 

 

 

Kādu informāciju sabiedrība ievāc un kādiem mērķiem

Lai sniegtu nepieciešamos pakalpojumus un nodrošinātu augstu apkalpošanas līmeni, katrā konkrētajā gadījumā sabiedrība ievāc un apstrādā šim mērķim nepieciešamo personas datu apjomu (piemēram, vārdu un uzvārdu, personas kodu, adresi, tālruņa numuru, e-pastu, datus par tīmekļa vietnes apmeklējumu, u.tml.).

Sabiedrība izmanto personas datus, piemēram, lai:

-          identificētu personu (klientu);

-          atbildētu uz personas (klienta) jautājumiem, ieteikumiem, sūdzībām, ziņojumiem, pretenzijām;

-          uzlabotu sabiedrības apkalpošanas/ garantijas servisa kvalitāti un uzzinātu personas (klienta) viedokli par sabiedrības  produktiem/pakalpojumiem;

-          informētu personu (klientu) par sabiedrības vai/ un URSUS FORWARDING zīmola jaunumiem,  izmantojot personas (klienta) izvēlēto saziņas veidu;

-          veicinātu URSUS FORWARDING zīmola pakalpojumu un sabiedrības atpazīstamību;

-          sagatavotu, noslēgtu un izpildītu līgumus;

-          administrētu maksājumus un nodrošinātu saistību izpildi/ parādu piedziņu;

-          nodrošinātu garantijas saistību izpildi;

-          veiktu statistikas un biznesa analīzi;

-          uzturētu un attīstītu mājas lapu;

Personas datu iegūšana var notikt šādos veidos:

-          sazinoties ar sabiedrības personālu klātienē, telefoniski vai elektroniski;

-          personai sniedzot sabiedrībai savas personas datus;

-          iegūstot personas datus no trešajām personām normatīvajos aktos noteiktā kārtībā;

-          slēdzot līgumus, vienošanās utml.;

-          sniedzot pakalpojumus;

-          aizpildot anketu, aptauju vai piedaloties sabiedrības rīkotajos pasākumos (t.sk., pasākumi, kur notiek filmēšana un fotografēšana);

-          izmantojot sīkdatnes (cookies).

 

Personas datu apstrādes tiesiskais pamats

 

Sabiedrība apstrādā personas (klienta) personas datus tikai tādos gadījumos, kad tam ir tiesisks pamats, t.i.:

Datu subjekta piekrišana

Pamatojoties uz personas (klienta) rakstveida piekrišanu, sabiedrība informē personu (klientu) par sabiedrības jaunumiem/ nosūta reklāmas materiālus.

Līguma noslēgšana un izpilde

Personas (klienta) personas dati ir nepieciešami līguma noslēgšanai un izpildei.

 

 

 

 

Juridiska pienākuma izpilde

Atsevišķos gadījumos personas datu apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu spēkā esošā normatīvā regulējuma (likuma, MK noteikumu u.tml.) prasības.

Personas datu nodošana tālāk

 

Personas (klienta) dati netiek pārdoti vai citā neatbilstošā veidā nodoti trešajām personām

Sabiedrībai ir tiesības izpaust personas datus:

-          ja informāciju par personas datiem pieprasa pats datu subjekts un sabiedrībai ir iespēja pārliecināties par informācijas pieprasītāja identitāti;

-          ja informāciju par personas datiem rakstiski pieprasa pilnvarotas valsts vai pašvaldību iestādes Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā.  

Sabiedrība nesūta personas (klienta) personas datus trešajām valstīm (ārpus Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomiskās zonas).

 

Glabāšanas ilgums

 

Personas (klienta) personas dati tiek glabāti līdz noteiktā apstrādes mērķa sasniegšanai. Ja apstrāde notiek, pamatojoties uz personas (klienta) piekrišanu, personas (klienta) personas dati tiks apstrādāti, kamēr personas (klienta) piekrišana ir spēkā un tā nav atsaukta vai ciktāl normatīvais regulējums nosaka sabiedrībai pienākumu apstrādāt un/vai uzglabāt šādus datus.

 

Drošība

 

Sabiedrība aizsargā personas (klienta) datus, izmantojot tehniskos un organizatoriskos līdzekļus, kas atbilst mūsdienu prasībām.

 

Datu subjekta tiesības

Personai (klientam) ir visas datu subjekta tiesības, ko garantē Vispārīga datu aizsardzības regula un Latvijas Republikas tiesību akti. Tās ietver, bet neaprobežojas ar šādām personas (klienta) tiesībām:

-          tiesībām piekļūt personas (klienta) personas datiem un saņemt informāciju par to apstrādi;

-          tiesībām pieprasīt izlabot nepareizus, neprecīzus vai nepilnīgus personas datus;

-          tiesībām tikt aizmirstam (Jums ir tiesības uz savu personas datu dzēšanu un apstrādes neturpināšanu, ja personas dati vairs nav nepieciešami nolūkiem, kādos tie vākti, vai Jūs esat atsaucis savu piekrišanu. Tomēr tiesības tikt aizmirstam nav absolūtas un to īstenošana nav iespējama gadījumos, kad mums ir juridisks pienākums šos datus apstrādāt, t.sk. glabāt, vai apstrāde nepieciešama, lai mēs varētu aizstāvēt savas tiesiskās intereses);

-          tiesībām ierobežot apstrādi;

-          tiesībām uz datu pārnesamību (tiesības saņemt personas datus attiecībā uz sevi, kas ir sniegti pārzinim, strukturētā, plaši izmantotā un mašīnlasāmā formātā un tiesības minētos datus nosūtīt citam pārzinim);

-          tiesībām nebūt tāda lēmuma subjektam, kura pamatā ir tikai automatizēta apstrāde, tostarp profilēšana, kas rada Jums tiesiskās sekas vai kas līdzīgā veidā Jūs ievērojami ietekmē;

-          personai (klientam) tāpat ir tiesības jebkurā brīdī atsaukt savu piekrišanu savu personas datu apstrādei. Piekrišanas atsaukums neietekmē jau veiktās personas datu apstrādes tiesiskumu tajā laikā, kad piekrišana bija spēkā. Attiecībā uz komerciālo paziņojumu saņemšanu, persona (klients) jebkurā laikā varat atteikties no to saņemšanas, izmantojot e-pastā piedāvāto automātisko iespēju atteikties no tiem, kas pieejama komerciālā paziņojuma satura nobeigumā vai nosūtot pieprasījumu pārtraukt komunikāciju uz e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..

-          tiesības vērsties Datu valsts inspekcijā.

Lai īstenotu savas tiesības piekļūt savas personas datiem un saņemt informāciju par to apstrādi (datu subjekta pieprasījums), persona (klients) var iesniegt pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu:

-          rakstveida formā klātienē sabiedrības birojā: Raunas ielā 44 k-1, Rīga, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID karte);

-          elektroniski, izmantojot drošu elektronisko parakstu.

Saņemot datu subjekta pieprasījumu, sabiedrībai ir nepieciešams pārliecināties par personas (klienta) identitāti, lai nodrošinātu personas datu apstrādes drošību un garantētu, ka personas dati netiek izpausti nepiederošām personām, līdz ar to informācijas pieprasījumi, kas netiks noformēti atbilstoši norādītajām prasībām, piemēram bez droša elektroniskā paraksta, netiks apstrādāti kā datu subjekta pieprasījumi.

Sīkdatnes

 

Sabiedrības interneta vietne (mājas lapa) izmanto sīkdatnes, kas nodrošina iespēju sniegt draudzīgu, efektīvu un drošu atbalstu internetā (piemēram, situācijā, ja nepieciešams paātrināt navigāciju vietnē, novērtēt lappušu caurskates regularitāti un vispārējo navigāciju). Sīkdatnes ir neliela izmēra teksta datnes, kas tiek saglabātas datora sistēmā, lai personai (klientam) būtu iespēja izmantot visas sabiedrības interneta vietnes (mājas lapas) īpatnības. Dažas sīkdatnes tiek nosūtītas no servera uz personas (klienta) izmantojamā datora sistēmu – „sesijas sīkdatnes”. Tās tiek automātiski nodzēstas personas (klienta) izmantojamā datora cietajā diskā interneta pārlūkprogrammas lietošanas sesijas beigās.

Citas sīkdatnes saglabājas personas (klienta) izmantojamā datora datorsistēmā un ļauj atpazīt personas (klienta) izmantojamā datora sistēmu nākamā apmeklējuma laikā.

Personas (klients) var jebkurā laikā atteikties no sīkdatnēm, atslēdzot to saglabāšanu datorā – nepieciešamības gadījumā padomu dos palīdzības funkcija, kas pieejama lielākajā daļā interneta pārlūkprogrammas.

 

Piezīme:

Sabiedrības privātuma politika pēc nepieciešamības var tikt grozīta. Sabiedrība visas Sabiedrības privātuma politikas izmaiņas publicēs www.ursus.lv interneta vietnē, sniedzot īpašu paziņojumu par izmaiņām.

Pieredze!

Ursus Forwarding ir vairāk kā 12 gadu pieredze starptautiskajā loģistikas tirgū. Šo gadu laikā Ursus Forwarding ir pierādījis sevi kā uzticamu partneri saviem klientiem un apakšuzņēmējiem visā pasaulē. Mūsu speciālisti ir realizējuši vairāk kā 80 000 kravu pārvadājumus, starp kuriem ir gan standarta vispārējo kravu transportēšana, gan arī sarežģītu projektu realizēšana, kuru izpilde nebūtu iespējama bez padziļinātas izpratnes par loģistikas procesiem un pamatīgas pieredzes.

Reputācija!

Reputācija!

Ursus Forwarding klienti pozitīvi vērtē sadarbību starp mūsu uzņēmumiem un bieži iesaka mūs saviem darījumu partneriem. Mūsu plašo klientu loku veido uzņēmumi no 32 dažādām pasaules valstīm.

Profesionalitāte!

Reputācija!

Uz iespaidīgas pieredzes pamatiem būvēta profesionalitāte ir viena no mūsu galvenajām vērtībām. Ietaupiet laiku uzticot loģistikas procesus Ursus Forwarding profesionāļu komandai, kura spēj pareizi un operatīvi reaģēt jebkurā nestandarta situācijā nepakļaujot Jūs nevajadzīgu un laikietilpīgu problēmu risināšanai.

Drošība

Ursus Forwarding civiltiesiskā atbildība ir apdrošināta, tādēļ mūsu klienti var būt droši, ka nepieciešamības gadījumā viņu prasība par zaudējumu atlīdzināšanu tiks apmierināta maksimāli īsā laikā. Ursus Forwarding speciālisti ieteiks Jūsu kravas specifikai piemērotāko loģistikas risinājumu līdz minimumam samazinot kravas bojājumu risku.

Iespējas!

Pateicoties pieredzei un plašajam pakalpojumu klāstam Ursus Forwarding speciālisti spēj nodrošināt klientus ar vissarežģītākajiem pārvadājumiem gan ģeogrāfiskajā, gan tehniskās specifikācijas ziņā. Plašais partneru tīkls ļauj operatīvi reaģēt uz jebkuru kravas pasūtījumu un nodrošināt klientus ar visa veida loģistikas risinājumiem visā pasaulē.Mūsu klientus ikdienā apkalpo 3 kravu pārvadājumu nodaļas: avio, jūras un dzelzceļa kravu pārvadājumu nodaļa, negabarīta kravu pārvadājumu nodaļa un auto kravu pārvadājumu nodaļa. Visas šīs nodaļas pārstāv savas jomas profesionāļi, kuri maksimāli izmanto savu pieredzi ikdienas darbā, kā arī ar prieku to pilnveido, pieņemot arvien jaunus izaicinājumus.

Pieeja!

Viens no Ursus Forwarding mērķiem vienmēr ir bijis individuālas pieejas nodrošināšana saviem klientiem. Tieši tādēļ katram mūsu klientam ir savs Ursus Forwarding loģistikas speciālists, kurš klientu nodrošina ar tam nepieciešamajiem pakalpojumiem. Tas ļauj ietaupīt laiku un vienkāršo komunikāciju, jo atbildīgā persona lieliski pārzina Jūsu kravu specifiku un visas svarīgās nianses.

spasibo

spasibo